Przygodę czas zacząć

Witam wszystkie aktualne - czyli siebie ;) i przyszłe czytelniczki
Zacznę od tego od czego każdy zaczyna :) Czyli pomysłu
No cóż łazikując długo i namiętnie po necie zauważam ewidentną przepaść między ilością blogów dla młodych dziewczyn, a tych gdzie średnia wieku już dawno przekroczyła lat trzydzieści.
Również szukając rad i rozwiązań różnych problemów - widzę takie, które sprawdzają się u nastolatek - u mnie już nie koniecznie. Czy to jeśli chodzi o dbanie o siebie, o swoją urodę, skórę, rady dietetyczne czy zdrowotne i tak dalej. Chociaż nie ukrywam - najpewniej skupię się na urodzie i problemach z dbaniem o skórę. Które nie ukrywajmy są większe i wymagają więcej zachodu i często bardziej radykalnych środków niż kiedy miałyśmy lat naście.

Ponadto kieruje mną zdrowy egoizm :) Ten blog będzie sposobem na uporządkowanie informacji, sposobów - które faktycznie u mnie działają i mi pomagają a które nie:) 
I  na koniec drobne wyjaśnienia.
Lat czterdziestu jeszcze nie mam. jednak moja skóra - dawno przekroczyła ten pułap. Niestety
w młodym wieku absolutnie nie przejmowałam się tym w jakim stanie jest moja skóra i jak wygląda. Dodatkowo często narażałam ją na nadmierne dawki słońca - nie stosując przy tym absolutnie żadnej ochrony. I to nie dlatego że bardzo lubiłam się opalać. Po prostu od dziecka mieszkałam na wsi i całe dzieciństwo spędziłam na świeżym powietrzu.
Efekty są teraz takie - że pielęgnacji skóry, cerze i urodzie muszę poświęcić znacznie więcej czasu - by wyglądać tak jak moje rówieśniczki. 
Więc - pomysł na bloga jest. Potrzeba myślę że również. Takich kobiet jak ja w necie jest coraz więcej.


A teraz czas na ich realizację :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zagęścić włosy po 40-stce?

6 sprawdzonych i skutecznych sposobów na zmarszczki

Trądzik - co robić - by zyskać w oczach dziecka