Moje 4 proste i niezawodne sposoby na płaski brzuch

Nie wiem jak wy - ale ja należę do osób u których każdy dodatkowy nadprogramowy gram czy kilogram tłuszczyku wędruje prosto do oponki brzusznej. Typowe jabłko ze mnie. Ani to ładnie wygląda, ani zdrowe nie jest. Liczne badania naukowe udowadniają, że fałdka na brzuchu jest znacznie gorsza od bycia szerokim w biodrach. 
No cóż - rodzaju figury i miejsca odkładania się tłuszczu nie zmienię. Ale zmienić mogę rozmiar moich fałdek.
Jak walczę o płaski brzuch - już wam zdradzam
  1. Dieta - jeśli myślicie że obejdziecie się bez tego punktu - to niestety rozczaruję Was. Lekko nie jest. Ale jeśli chce się choć trochę schudnąć i sprawić by brzuch choć trochę przypominał kaloryfer a nie bojler - nie ma wyboru. To co jemy idzie pod lupę i to od teraz 
    1. zakaz spożywania tłustych posiłków
    2. zakaz spożywania ciężkostrawnych posiłków
    3. ograniczamy sól do minimum - zatrzymuje wodę i powoduje jeszcze większe wypchanie brzucha
    4. Unikamy produktów które powodują rozpychanie brzucha i jelit. A dokładnie głównie: białego pieczywa (nieskromnie napiszę że akurat z tym problemu nie mam. Białego chleba i bułek nie jem już prawie rok, W ten sposób zapomniałam co to zgagi i zrzuciłam 4 kilo - bez efektu jojo. W najlepszym momencie - kiedy i słodycze uciełam - było to nawet 6 kg. Niestety wakacje nad morzem i brak zwracania uwagi na to co jem sprawiło że 2 kg wróciły jak bumerang), kalafiora, brukselki, kapusty czy makaronów
    5. Dużo pij - najlepiej do 2 litrów dziennie niegazowanej wody. Dzięki temu poprawisz pracę nerek, systematycznie będziesz oczyszczać organizm oraz oszukasz głód - działa sprawdzone
    6. Ostatni posiłek jedz o godzinie 19 tej. Oprócz godziny ważne jest także co jesz - czyli stawiamy na lekkostrawne produkty
    7. rezygnujemy z sacharozy w każdej postaci. U mnie niedościgniony ideał któremu trudno mi sprostać
    8. Zamiast 3 dużych posiłków - jedz 5 mniejszych. Bez rozpychania żołądka też można się najeść
    9. Dokładnie żuj to co jesz. Dzięki temu lepiej będzie zachodziło trawienie, a Ty szybciej się najesz
    10. Zanim zjesz deser - odczekaj minimum 30 minut po obiedzie. Unikniesz wymieszania jedzenia ciężkostrawnego ze słodkim. Dzięki temu uchronisz się przed fermentacją tego co zjadłaś - a co za tym idzie - przed wzdęciami
    11. Nie popijaj w trakcie posiłków. To jeden z nawyków pogarszający stan zdrowia. Pijąc i jedząc jednocześnie utrudniasz trawienie. Napoje rozcieńczają soki trawienne i trawienie nie jest tak skuteczne jak bez napoi
  2. Wciągnięty brzuch. Bardzo proste ćwiczenie do wykonania w każdych warunkach. Ja właśnie gdy piszę te słowa siedząc przed komputerem je wykonuję. Staram sie jak najdłużej siedzieć na wciągniętym brzuchu. To proste ćwiczenie możliwe do wykonania w każdej sytuacji wzmacnia mięśnie brzucha i sprawia, że ogólnie prezentujemy się lepiej
  3. Body wrapping. Prosty zabieg do wykonania w domu - który nie tylko zwalcza cellulit ale i zmniejsza obwody brzucha. Dodatkowo ujędrnia skórę i poprawia jej wygląd i walczy z cellulitem . Zainteresowane odsyłam do artykułu o cellulicie i owijaniu ciała. Mówiąc krótko to prosty zabieg kosmetyczny po którym bardzo szybko widać efekty. Ja do jego wykonania w dalszym ciągu używam zabiegu wyszczuplającego bingo spa. I mam jeszcze pół opakowania. Wydajne to jest 
  4. Masaże - im bardziej regularne tym lepiej. Można je wykonać podczas kąpieli czy pod prysznicem wykorzystując szorstką gąbkę lub rękawicę. Można też przygotować kostki lodu i nimi masować skórę brzucha. Sprawdzą się tu także naprzemienne prysznice
A jakie są Wasze sposoby na płaski brzuch?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zagęścić włosy po 40-stce?

6 sprawdzonych i skutecznych sposobów na zmarszczki

Trądzik - co robić - by zyskać w oczach dziecka